Dag 08

Ett ögonblick .... Jahaja, det här betyder nog att jag ska välja ett ögonblick... Hmmm..

Det får bli ett ögonblick från min tonårstid... Denna bilden föreställer mig och Johan... Johan var en av mina största tonårsförälskelser... Strax innan bilden är tagen har jag eller rättare sagt Johan rakat min första tuppkam till mammas stora förtret... Detta skulle givetvis förevigas på hans balkong, på Annebo, Karlskrona...!! Iförd morfars gamla tröja som jag skrivit på och Kirflaskan i handen så började vi posa ;) Visst blev det en fin bild ;)
Jag var så lycklig för den tiden jag fick med Johan och är fortfarande.. Han är nog en av de snällaste människor jag känner.. Han hade så goda värderingar och syner på saker, värderingar som jag fortfarande står för ;)

Efter det tog slut mellan Johan och mig så träffade jag mina barns pappa och tyvärr så försvann jag från Karlskrona och förlorade all kontakt med Johan och alla andra av mina gamla punkakompisar... Tråkigt men sant..

Tills för några årsedan (5 år) när Lisa och jag var på en konsert i Karlskrona så träffade jag de ingen... Nästan alla var där och äntligen fick jag presentera Johan för Lisa.. Mina barn har nämligen också samma värderingar som mig och har ju hört talas om "min" Johan så länge de kan minnas.. Och JA, vi har fortfarande kontakt ;) Inte så jätte ofta just nu, men jag vet vart han finns och virse värse (tror det stavas så)

Oj vad långt det blev ... Ett långt ögonblick

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0