Moster är bäst i Världen

Har min systerdotter Moa här hos mig.. Patricia är också hemma och jag har just slagit de alla i Skip-bo !!

När Moa var liten, typ ett och ett halvt så passade jag henne rättså mycket.. Moa var en lite rolig unge som pratade HELA tiden ! Hon var som en liten pappagoja och pratade aldrig bebisspråk, utan helt rent.. Jag tutade i henne en  mening som hon ofta sa... Moster bäst i världen !!
Vi umgicks jätte mycket med Camilla och hennes familj. Kevin var runt ett år äldre och Moa och han var jätte glada för varandra..
En dag sa Kevin till sin mamma Camilla..
- Mamma, moster är bäst i världen!
-Jaha, sa Camilla... Vilken moster, du har ju två...
-Åh, MOAS MOSTER ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0