Inte jätte glad !!

Nä, inte jättesur heller, men visst... Sämsta skiten på lääänge...

Jag höll på Godiset och Silver !! Jennys låt var ju den ända riktiga schlager låten ikväll och Le kids låt blev jag glad när jag hörde ...

Var det någon mer än jag som reagerade på att den andra låten som gick vidare påminnde om Emils låt : Ida Synger "Bom-Sicka-Bom "Bom-Sicka-Bom...
Måtte det bli bättre nästa vecka !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: PEGU

Underbara Emil och Ida!!!



Råkar du veta vad dessa skådespelare heter eller var man kan få kontakt med dom någonstans idag? Jag skulle gärna vilja intervjua dom på min blogg :)



mvh PEGU

2011-02-07 @ 18:19:02
URL: http://allahjartans.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0