19-åring hungerstrejkar - vill gå på prinsbröllopet

En mexikansk 19-åring hungerstrejkar utanför brittiska ambassaden i Mexico City
Hon försöker tvinga den brittiska kungafamiljen att bjuda henne på prins Williams och Kate Middeltons bröllop i vår. Estibalis Chaves säger att hon inte ätit på nio dagar. Iförd hängslen och glasögon och med håret i tofsar sitter hon i sitt blå tält.

På ett plakat har hon skrivit: Ska de låta mig dö bara för att de inte vill ge mig en inbjudan till det kungliga bröllopet? Estibalis säger att hon bett ambassaden att ordna saken, men att den inte fört frågan vidare till drottningen.

- Jag har varit ett fan av Lady Di sedan jag var en liten flicka, säger Estibalis Chaves.

Prins Williams och Kate Middeltons bröllop är planerat den 29 april i vår.
- Jag ska kämpa till slutet, säger hon.

Hahaha !! Vilka tokiga människor det finns ute i världen och så tycker Pelle att jag är knäpp ?!?  


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0