Tjuvstart

Under kvällen dök Kallingeskolans Lucia med tärnor upp och besökte oss en stund.. De skulle sova på skolan så de kom ner till oss på gården för att sjunga lite... Det saknades cirka 20 stycken men de som var där sjöng för oss så fint.. Blir ju alltid tårögd!!
Lilla Johanna som jag hade äran att få jobba med (jobbade i hennes klass när hon gick i trean) undrade om jag skulle skriva detta i min blogg och det lovade jag att jag skulle göra..
Den tösen går nu på högstadiet och sjunger lika fint nu som då...

Kommer ihåg skolavslutningen 2007 när hon sjöng tillsammans med klassen "För att du finns" De stirrade på mig för att se om jag började gråta och det gjorde jag ;)

Nä, hopp i sängen och snarka ikapp med hunden !!

God natt

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Johanna

Vad härlig du är Catrin ♥

2011-12-17 @ 18:54:09
URL: http://sssundin.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0