Summering

av året 2011 !!

Ja, det här året har gått fort och det har gått åt mycket tid åt att planera resor...

Först LONDON sedan TURKIET och nu planeras det ju förfullt åt min SKOTTLANDS resa ;)

Januari: Året börjar lugnt med jobb och slit ;)
Februari: Lillpluttan Lisa fyller 18 och jag och mina älskade döttrar tatuerar oss med en symbol som står för EVIG KÄRLEK!
Mars: Åker till Polen med jobbet, en galet kul helg;) Vår älskade lilleman blir sjuk och får åka till veterinären..
April:Jobb, jobb, ja mycket jobb var det i april.. Jobbigt, speciellt resan till ULLARED ;)
Maj: LONDON!!! Äntligen!! Som vi längtat!! 6 helt super roliga dagar med min älskade ungar <3
Jag fyller 23 IGEN  och den siste maj opererar jag min armbåge..
Juni: Skolavslutningar och studenter avlöser varandra och vi köper PIPPIBILEN. Åker till Astrid Lindgrens Värld men alla mina ungar från Hjorthöjden..
Juli: Semester och vi åker till dalarna till bästa vännerna Patrik och Sandra. Jag färgar håret som Pippi och trivs med det ... På vägen hem från Avesta kör vi inom ULLARED...
Augusti:Fortfarande semester och det REGNAR hela tiden.. Patricia fyller 21 och berättar samma dag att hon och Kim sökt jobb i Skottland.. :(
Jocke och Anna gifter sig och jag agerar BRÖLLOPSFOTOGRAF och med min PIPPIGULAnil kör jag det vackra brudparet! Bestämmer mig att för att ta tag i mitt liv!! Jag ska ner 10 kg innan jul!
September: Tar tag i min träningen igen.. Armbågen börjar bli bättre efter op. Börjar med Indoorwalking och boxningen återupptas... Köper tandskydd och börjar sparra lite lätt ;) Nathalie fyller 19 och hennes skolgång går spikrakt uppåt.. Så stolt över henne <3
Vi åker till TURKIET och lapar sol, badar, äter gott, dricker gott och NJUTER av varandra och värmen <3
Oktober: Tiza och Kim flyttar i slutet av denna månad och jag gråter så jag knappt kan andas när jag står där och vinkar av dem vid tåget!! Är så STOLT över dem.. De vågade göra det jag inte kunde <3
November: Kilorna rasar och jag tappar kläderna! Svärmor fyller jämt och det firas med stor baluns i Helsingborg. Jag kämpar med att få med mig katten till Skottland.
December:Jag når min målvikt och är JÄTTE stolt över mig själv!! Förbereder mig för julen och fortsäffer att kämpa med att få med mig Midnight till Skottland. Till slut gick det men till ett OCKER pris, så han får bli hemma till påsk... Men JAG åker i början av januari. Konstig jul som inte blev som vanligt. Tomt utan Patricia.
Vi bli med HUS!! ÄNTLIGEN!!!! Ska hya from 1/4 och samma vecka fick Pelle sin julklapp.. Heltid även 2012!

Så summan av år 2011 består av resor, saknad, lycka, tårar, träning, diet och MASSOR AV KÄRLEK


Ordet är ditt! ♥
Postat av: liisa - the awesome one

ni va i turklandet i september, inte augusti

2012-01-05 @ 19:57:54
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0