Sovmorgon

OJ... Idag sov jag länge! Vaknade vid 8 tiden... Uppe en liten stund men bestämde mig sedan för att ligga och lyssna på min bok en stund.. Somnade om igen som en klubbad säl i två timmar ;) Skönt att få sova eftersom det blir en lång dag med kvällsjobb!!

Idag fyller min älskade make år.. Hurra för honom! Blir inget firande idag utan vi firar honom i morgon istället!!
Hoppas du får en bra dag ändå ;)

Nu är det bara 30 dagar kvar tills jag får träffa Tiza igen... och som det verkar nu är allt klart... Det är bara GB som ska förgodkönna Middes pass.. Hon som jag pratat med i Köpenhamn sa att det kanske kunne bli lite problem eftersom Midde INTE varit "chippad" i ett halv år. Hon sa att det stod det som krav för att få ta med sig honom till GB. Men som jag skrev till henne Midde varit innekatt och chippad just för resans skull.. Så nu håller vi tummarna IGEN !!!

Nä, nu ska jag ta på mig lite kläder och ut och gå låååång promenad med liten hund ;)

Have a nice day!!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Nina

jag hade sovmorgon till 18.00 :)

2011-12-09 @ 23:33:27

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0