Pass

Börjar bli en hejare på danska nu! Eller inte ;) Tur att jag har kollegor som kan och GOOGLE TRANSLATE..

Nu är Middes biljett bokad men INTE bekräftad än.. Måste skanna in hans pass och maila över det så att Stor Britaninen kan FÖR GODKÄNNA honom.. Hmm så min egna biljett är INTE klar än.. Mailade henne som har hand om Midnights biljett och frågade om jag kunde boka min egna och fick svaret: Du kan sagtens booke din egen fly billet, husk at jeg skal have kopi af din kats pet passport før end jeg kan få ok to forward fra UK.
Vilket betyder: Du kan enkelt boka flygbiljett, kom ihåg att jag måste göra en kopia av din katts husdjur pass innan jag kan få ok två framåt från Storbritannien.
Så jag väntar ett par dagar till.. För tänk om de säger NEJ en gång till :( USCH ska detta ALDRIG ta slut!!

Inatt när jag inte kunde sova kom jag på att jag ska göra detta ensam.. Inget sällskap, förutom katten förstås, ingen reseledare utan HELT själv... Får ju ont i magen bara jag tänker på det!! Men visst kommer jag klara det är ju inte känd för att vara blyg!! Men jag ska först åka tåg, checka in katten, checka in mig själv på flyget, hämta ut väskor och katt i Manchester. Leta upp busen som ska ta mig till Bolton, vidare sedan med tåg med ett byte till... Ojoj!!

Nä, nu får jag släppa detta och fixa till mig inför träningen !! BOXBOX

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0