och

följetongen fortsätter!!

Efter att jag snyftat en stund för någon chef på SAS får jag mina pengar tillbaka och kan nu boka en NY biljett till mig och kattskrället ;)
Nu ska jag boka samma dag men Köpenhamn - Manchester och Midde ska med samma plan fast som frakt! Sedan blir det tre timmar på tåg för att sent på natten landa i Glasgow. Där måste någon hämta mig ...
Det kommer bli en lång resedag för både mig och katten, men efter att ha varit hos vetrinären idag har jag fått lugnande till honom så han kan sova gott ;)

Jaja, måste bara ha tag i Patricia innan jag kan boka något och de har ju inget Internet just nu så... Ja, jag får boka ändå!!

Nu ska jag ut och halka omkring lite!! Sov gott och kör försiktigt om du ska ut på vägarna

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0