Nobeldagen

Jahaja, då var det Nobeldagen med massor av glitter och glamour och jag är INTE bjuden i år heller ;) Brukar titta lite på middagen bara för att få se på klänningarna.. Tycker de är så fina.. Nästan som barbiedockorna jag lekte med som barn!!
När jag jobbade i hemtjänsten så hade jag en liten dam som ALLTID var bjuden på Nobelmiddagen... Hemma i sitt egna vardagsrum ;) Hon lagade fin mat, oftast fjolårets Nobelmiddag, ja iallafall snarlik! Hon hade på sig sin finaste klänning och dukade upp framför Tvn och satt där och skålade med de kungliga!! Tänker alltid på denna lilla dam när det pratas om Nobelmiddagen!!

Här hemma blir det lite mindre glamour... Äppelkaka med pepparkakssmak och vaniljsås blir det här hemma idag! Pelles mamma med följe kommer över på lite fika, även Lillebror och hans Lina kommer!!

Ikväll blir det jobb igen och lär nog bli MYCKET fotboll ikväll och bullbak.. Hade i ett svagt ögonblick lovat att jag ska baka Lussebullar ikväll... Hmmm inte mig likt ;)

Have a nice day !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

Lycka till med det <3

vill se bil på att du gör de :D

2011-12-10 @ 12:24:15
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0