MORR!!!!

Ja, då fortsätter vår lilla följetong då.....

Satt på Thai idag och käkade lunch med min kollegor och det pep till i telefonen.. Mail från Danmark och ALLT var klart för mig och Midde att resa till GB!! Bara skrek rätt ut YES!! ÄNTLIGEN!! Efter nästan två månaders tjabb och knölande!
Alla kollegor blev givetvis också glada för vår skull!
Läste sedan vidare och fastnade på en summa och började skratta.. Håll i er nu: 9 743,00 DKK = 11 346,70 SEK... Jopp, så mycket kostar det att ta med katten...
Ringde upp det danska företaget och undrade om de drev med mig!! Det är en katt INTE en elefant jag ska ha med mig...
Hon babblade på om avgifter hit och dit och jag förstod inte hälften..
Patricia och Kim blev ju lika besvikna dom och imorgon ska Kims bror ringa och kolla vad som har hänt med priset. I första mailet står det nämligen att det skulle kosta 835 DKK !!

Känns som vi aldrig får en ände på denna historia!!
Om det nu är så som hon säger så går det att lösa ändå, men Midde får vänta till april och åka bil med Kims pappa... Ja, det är en lösning så vi får se vad som händer imorgon...

Så än är inte sagan slut om när CATRIN OCH MIDNIGHT SKULLE ÅKA TILL SKOTTLAND ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0