Onsdag...

hela dagen....

Finaste Ella och gosesonen Noel var här idag på mysfika <3

Patricia var också här med sina två tjejer som hon bruka passa... Ett år och två år och så mycket spring i benen.. Så idag har jag verkligen fått mitt barnagos tillfredställt...

Imorgon ska jag åka ut till paret som jag ska fota på lördag.. Där finns det också små gosiga barn som är lite blyga.. Just därför som jag ska ut!! Inte kul att fota barn som inte känner mig.. Det blir oftast inga söta leénde då..

Nä, nu ska jag ta min verkande mage och slänga mig på rygg i soffan och kolla på minst ett avsnitt av Rederiet ;)

TjoOcjTjimBadring !

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0