Blykeps !!

Inte många knop här idag inte...
vaknade vid åtta med världens skallebang !! Upp för att dricka och plocka i mig lite piller sedan hopp isäng igen.. Nja.. Jag hoppade ju inte för då hade nog huvudet gått sönder totalt ;)

Vaknade igen vid 12 och mådde lite bättre, men bara lite ...

Mår givetvis som jag förtjänar.. Hade en superduper trevlig kväll igår med massa god mat, dricka och sällskap..
Återigen TACK Ella för en trevlig kväll och Pelle har nu lovat att jag ska få en dans när jag fyller jämt nästa gång.. Men då måste jag erkänna att jag fylle HOST45HOST .... Men det kan det ju vara värt ..

Nä nu ska jag stryka upp lite tvätt

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

hihih...här har varit lugnt o ingen huvudvärk:) Men jag rörde inte röd vinet.

Mycket dricka o mat kvar..av maten har vi ätit idag, men drickan får vi allt spara :)



Whieee...kan du inte fylla i morgon. Vill se. Vill se :D



Kram o tack för ni förgyllde min kväll.

2011-08-21 @ 21:20:07

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0