TACK !!

Gissa om jag blev överraskad när jag kom hem från jobbet idag !! Det stod en påse på köksbordet... Jag älskar dig mamma stod det..

Slet upp påsen och där låg en jätte fin blomgrupp som hon själv hade gjort !! De hade haft en annurlunda skoldag idag.. Lisa går på John Bauer i Karlshamn och första timmen hade varit med floristerna..

Blommorna ser du här nere...

Tänk vad glad man kan bli för en blomma så där mitt i veckan .. Det betyder sååååå mycket mera än vid födelsedagar, alla hjärtans dag och sånt...

Måste säga att mina tjejer är jätte duktiga på det..
Förra veckan fick jag ett sött kort av Patricia.. När man öppnade det så sjöng det: - YOU SIMPLY THE BEST !!

JAG ÄLSKAR ER OCH NI GÖR MITT LIV VÄRT ATT LEVA !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

snyggt ^^

2010-09-29 @ 21:28:16
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: liisa - the awesome one

jag älskar dej med mamma.

hoppas du blev glad för blommorna <3

2010-09-29 @ 22:38:52
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0