Sluta gnäll!!

Ur dagens BLT:
En 83-årig man är nu åtalad efter att han hällt en hink vatten på sin kvinnliga granne. När hon vägrade släcka sin cigarett gjorde han det åt henne.
Det var i augusti i år som mannen bad henne släcka cigaretten som hon rökte på balkongen under hans. När hon vägrade, hällde han en tioliters spann med vatten över henne.

Detta gjorde mig full i skratt !! Goégubbe tänkte jag först, men sedan tänkte jag efter lite.. Detta är säkert en sådan där surgubbe som bara gnäller och gnäller på allt och alla. Helst då vara ungdomar. För om en ungdom hade gjort något sådant hade säkert gubben blivit skvatt galen.. Fast det kanske han redan är..
Sedan tänkte jag vidare hur media vinklar detta.. På nätet var det bara dessa små rader men jag tror att om det varit en ungdom så hade det varit meter lång text... Eller, tänker jag fel?!?


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

du ha helt rätt tror jag ..

2010-09-15 @ 21:41:24
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: Ella

Fast fy fasiken va illa det luktar på ens balkong om en rökare står under. Usch!!

Så goe gubben;)

Men inte kul om han gnäller på allt:D

2010-09-15 @ 22:12:16
Postat av: liisa - the awesome one

haha, fint xD

2010-09-15 @ 22:25:59
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0