SÅÅÅ KUL !!

Nyss hemkommen från Ulle och Johan !! Detta var nog det roligaste jag gjort på länge !! 

Ulle kom och hämtade mig vid 15 tiden och sedan åkte vi ham till henne och Johan.. Johan var och spelade på ett bröllop i Kyrkuhlt så vi hade en stund för oss själva.. Ulle fixade till lite mat till oss. Oxfile i mögelostsås med änglahårspasta.. MUMMA !! 
Lite rödvin blev det också.. 

När Johan sedan kom hem riggade han om vardagsrummet till en studio... Det tråkiga var att det gick så himla snabbt.. Jag stte låten på först försöket.. Missade bara en mening som vi fick ta om...  Det som tog tid var när Johan skulle lägga till kör och gitarr.. Är så nöjd med min "låt" !!

Ska nu försöka lägga ut "min" låt ;) men Lisa eller Kim får nog hjälpa mig !!

NU ska jag gå och lägga mig för jag är rätt så dragen av allt vin vi hinkade i oss när vi väntade på att Johan skille bli klar !! Tack för en super dag/kväll

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0