Ristade in hakkors i pannan – på sig själv

Läste just detta på Aftonbladet.se.... Säger bara en sak !! DJÄVLA IDIOT !!!

MALMÖ.
Hakkorset i sverigedemokratens panna har han sannolikt ristat in själv.

Det tror både rättsläkaren och polisen. Därför är David von Arnold Antoni nu själv misstänkt för brott.
Det var förra fredagen som sverigedemokraten David von Arnold Antoni larmade Malmöpolisen och berättade att två män övermannat honom i hans lägenhet. Han påstod sig ha blivit misshandlad och fått ett hakkors inskuret i pannan.
– Det var två män i 20-årsåldern som talade ett arabiskklingande språk, förklarade han. Innan de försvann kallade de mig för svennedjävel.
En stor polisinsats drogs igång men gärningsmännen hittade inte. Sannolikt för att de inte finns. Rättsläkaren som undersökt offret tror nämnligen inte på hans berättelse.
”Starka skäl beträffande läge och utseende talar för att skadan är självförvållad” heter det i utlåtandet som Sydsvenskan tagit del av.

Nio på en tiogradig skala

Bedömningen görs efter att ha granskat hur djupa knivskadorna är och hur kniven varit vinklad. På en tiogradig skala klassar rättsläkaren sannolikheten för att skadan är en fejk som nio.
– Det är för djävligt, inte bara för att det kostar resurser, utan det han har gjort kan inte vara annat än röstfiske, säger en väl initierad polis till Sydsvenskan.
Eftersom polisen inte heller hittat några spår i David von Arnold Antonis lägenhet bedömer man hans anmälan som falsk och han kommer nu själv att kallas till förhör som misstänkt för brottet falsklarm.

Förvånad över beskedet

Själv är han mest förvånad.
– Rättsläkarens intyg är inte sanningsenligt, säger han till Aftonbladet. Jag accepterar inte hans bedömning.
– Det jag sagt i min anmälan är riktigt. Jag blev överfallen av två män som ristade in ett hakkors i min panna.
Men polisen tror dig ju inte.
– Det vet jag inget om.
Kan vi få fotografera din skada i pannan?
– Nej.


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

vilken sjuk jälvel ! xD

2010-09-18 @ 23:55:28
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0