Knarka !!

Mår nu bättre i min höft men är ju rätt nerderogad av värktabletter.... Som jag skrev innan är jag emot att äta tabletter...
När jag var som sämst i min fibro levde jag ju bokstavligen på tabletter.. Under den värsta tiden åt jag ca 12 starka värktabletter om dagen, uppdelat på 4 gånger... Eftersom jag åt så mycket ville ju inte magen vara med så jag fick äta tabletter för det också.. Toppen på detta var ju att jag blev rättså deprimerad av all värk och alla tabletter och vad gör man då... Jo, man får ännumera tabletter, så kallade lyckopiller...
Under ett år höll jag på att avgifta mig själv och har knappt ätit några sedan dess.. Vill inte börja knarka tabletter igen... Vill vara smärtfri UTAN massa knark !!

Nu ska jag lägga mig på spikmattan en stund och sedan SOVA....

God natt och glöm inte att le mot någon imorgon... Ett leende kan rädda någon annans dag !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0