Glass med gubbar !!

Idag har jag umgåtts med min älskade make HELA dagen.. Känns som det var evighet sedan sist !!

Uppe redan vid 6 och klockan 0800 var vi och gjorde vår plikt! Jag var nummer två i "min" vallokal ;)

Sedan satte jag och Pelle oss i kommunens bil och körde upp till Lysekil.. Cirka 6 mil norr om Göteborg..
Där blev vi bjudna på jordgubbar och glass.. Mumma ...

Efter cirka en timme så körde vi hem igen ;) Visst det låter väl tråkigt att sitta i en bil en hel dag, men när man kan göra en annan människa så glad så är det värt det.. Plus att vi faktiskt löste många världsproblem i bilen...

Nu är jag riktigt trött så jag skiter i valvakan och går och lägger mig..

NattiNatt

Ordet är ditt! ♥
Postat av: eantonia

mums med jordgubbar å glass :)

2010-09-20 @ 15:10:33
URL: http://eantonia.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0