Blåljus !!

Nä, inte riktigt, men nästan...

Sedan jag började jobba på fritid har jag fått en helt annan syn på stadens poliser.. Här i Ronneby har vi nu sex närpoliser och ingen av dom är över 40 år.. De brinner verkligen för stadens ungdomar.
Idag kom en av Lottas och min favorit och hälsade på hos oss på Bruket, med sig hade han en aspirant.
Efter en liten stund så sa aspiranten till killarna som var hos oss att INGEN kunde slå honom i pingis.. Det blev rättså tyst, men jag peppade på en av killarna som jag vet är jätte duktig att ta utmaningen... Han gjorde så och slo honom.. Gissa om grabben var stolt... Sådana poliser tycker jag om...
Talade om för aspiranten att jag tyckte han skulle fortsätta som närpolis när han var färdig och GÄRNA här i Ronneby !!!

Nä, nu är det flera som vill åt datorn...

God natt


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0