VAD DU KAN GÖRA FÖR ATT UNDERLÄTTA FÖR MIG


· Tro på mig! Jag simulerar inte.
· Smek mig gärna, men dunka mig inte i ryggen är du snäll.
· Acceptera att jag ibland måste säga "nej". Låt mig kunna säga att jag inte orkar mer idag, att jag måste få vila och ta igen mig. Låt oss njuta av de små stunder vi får tillsammans. Om du verkligen vill träffa mig, planera det tillsammans med mig så att jag kan planera in min vecka inför det roliga som komma skall. Jag kan tyvärr inte komma i samma andetag då när lusten faller på...tyvärr!!!
· Ta till Dig mina bra sidor och ha förståelse för de dåliga. Jag klarar fortfarande av ganska mycket.
· Ta gärna kontakt med mig, fråga mig och jag ska försöka förklara hur jag känner det.
· Hjälp mig ta tillvara de bra dagarna, det positiva i tillvaron och acceptera mig som jag är. Jag har mina bra och dåliga dagar som sagt!


Tyck om mig när jag är som värst
Det är då jag behöver det som bäst!

För det mesta är jag glad, positiv och ambitiös. Ofta ser jag piggare ut än vad jag är! Jag är bra på att dölja min sjukdom för jag vill inte vara Fibromyalgi
Min sjukdom syns ju inte utanpå. Men jag lider av att inte orka som förr och av att möte en oförstående omgivning.
Jag är INTE lat & innbillningssjuk utan smärtan finns där och gör mig till viss del handikappad.

Just nu är jag nere i en svaka.. Inte alls kul men jag kämpar på utan värktabletter...

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Emma

Det är bra att du kämpar på!! Att du inte låter dig själv övertas av sjukdomen och smärtan som kommer med den . keep up the good work! ( :

2010-10-07 @ 13:08:05

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0