Smile, I am dancing !!

Klockan 14 sticker jag till jobbet för att vara med på Kallingedansen..
Funktionshindrade från hela länet kommer att komma till kallinge för att dansa, äta, umgås och ha jätte kul !!
jag har ju varit med på den mindre versionen av denna dans och jag hade så roligt..

Idag blev det knappt sovmorgon fast jag börjar sent.. Varit hos Y och klippt mig.. Denna gången blev det med rakapparaten på sidorna.. Men detta var nog sista gången med tuppkam, iallafall för denna säsong.. Kan ju inte ha mössa när håret står rakt upp..
Nä, nu är det dags att skölja ur färgen ur håret..

Have a nice day !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0