Skallebang

Har sådan djävulsk huvudvärk... Haft ont hela dagen....

Ska nu ta två panodil och sedan krypa ner under täcket och lyssna klart på min bok.. Nattfåk, så bra så... Recensionen kommer imorgon för då har jag läst (lyssnat) klart.. Boken är så spännande at jag inte ens kan somna till den som jag oftast gör... Och somna utan bok är också omöjlig eftersom min tinitus har blivit värre sista veckorna.. Fan, är det inte det ena så är det det andra... Känns som det ALLTID är något just nu... Inte alls kul...

God natt gott folk !!

Glöm inte att: Du blir bara stor om du vågar vara liten.....

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

sv; tack <3

2010-10-03 @ 22:40:41
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0