Söndag 21 november 2010


Jahaja, då var det söndag igen... Vart tar veckorna vägen..

Idag har jag dammat högtalarna.. Blev så sugen på att spela riktigt högt! Sagt och gjort... Samtidigt dammade jag hela lägenheten och planerade samtiditgt hur jag ska adventspynta nästa vecka.. *LÄNGTAR*

Nu ska jag snart åka och boxas.. Ska bli skönt att få ta i lite..

Ikväll blir det soffan och INTE stå vid strykbänken för den é jag redan klar med !!

Önskar er alla en fortsatt skön söndag !


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Karstenmaiken

Lots of great info, keep up the good work!

2011-11-22 @ 07:52:19
URL: http://karstenmaiken.blogyd.com

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0