I <3 SKOR !!
















Tre par blev det... Två till mig ett par till Pelle !!
De vita var ju inte världens snyggaste men såååå sköna !! Blir bra till vintern !
Lotta och jag har samma smak när det gäller skodon.. Vi köpte nämligen likadana... Fast hon köpte tre till sig ;)


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Sune...the girl

Dom vita tyckte jag var snygga ju :) Lite opraktiskt om det blir slask, blask och skit så dom helt plötsligt blir svarta eller grå ;)



Kul att just du besöker min blogg, var inne hos dig för några dagar sen nämligen och nu såg jag att du sökte på nåt som..ja tillhör hbtfolket ;) kul! Ha en trevlig kväll!

2010-10-22 @ 19:55:24
URL: http://tillganglig.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0