Äntligen fredag !!

Kort arbetsdag idag också... Kan behövas då jag har en helvetesvecka framför mig !!

Visserligen en kul vecka med massa aktiviteter, men det blir måååånga timmar ! Minst 53 timmar ... Jaja.. det ska bli en rolig vecka för på tisdag åker vi till ULLARED !! Kommer ju inte bli som förra gången då jag kunde strosa omkring själv för nu sak jag ju jobba.. Fått höra av andra som varit där innan med jobbet så har det inte varit någon vidare shopping för personalen.. Blir det inget så gör det ju inte så där jätte mycket.. Får väl ta med mig gubben och åka upp igen ;)

Nu kommer snart Tiza och Kim.. Lite fredagsmys framför TVn...

Ingen känner min väg... ingen enda.
inte heller jag känner den - men den blir synlig för mig medan jag vandrar


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0