Ännu en vecka !

Ja, ännu en vecka att lägga bakom sig... V42 2010 är snart slut ;)

Vid 16 tog jag och tjejerna bussen upp till Kallinge för att träna !! Mycke ben 0ch rumpa var det idag.. Vi parades in två&två idag.. Det bidde jag och Lotta.. Vi kom fram till att vi båda har förstora rumpor för vissa övningar, vi liksom fastnar i varandra.. FRÅGA inte.. Detta måste ses !! Vi kom också fram till att det är bra att PRAKTIKANTEN börjar imorgon, för vi lär ha så mycket träningsvärk att vi nog inte kan göra så mycket imorgon...

Efter en underbart god kasslergratäng blev det fruktsallad med glass.. Så gott så... Nu är jag mätt och nöjd med min dag så jag ska ta min nya bok och krypa ner under täcket och bara njuta..

See you soon !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0