Sjukt !!

Är fortfarande helt slut från gårdagens Ullaredsresa !! Det är ju helt SJUKT hur mycket galna människor det finns...

Dagen började tidigt.. Steg upp redan kvart i fyra för att sedan vara på jobbet klockan halv fem... Nästan alla ungdomar kom i tid.. Bara två som försovit sig !

Vi kom fram strax efter 9 så det var inga köer in, vilket var jätte skönt.. Men jisses vad folk det var där inne... Helt hysteriskt !!

Lotta och jag shoppade loss åt våra fritidsgårdar och fick ihop det vi skulle ha... Efter det letade jag pojkläder till "min" grabb... Majblommefonden hade gett oss en tusenlapp och jag fick mycket för den lappen... Fem huvtröjor, ett par jeans, fyra mjukisbyxor, tre t-shirts och ett par skateskor.. Hoppas att han tycker om det jag handlat...

Sedan gick vi till kassorna och då var klockan drygt 12... Var i bussen en stund och pratade lite med våra ungdomar.. De var nöjda, men de tyckte som mig... På tok för mycket folk....
Sedan var det dags för att få i sig lite käk också...

Tillslut efter ännumera köande och trängsel inne på resturangen var det dags för egen shopping...
Nu var det ännu mera människor inne i butiken.. Trångt, kundvagnar ÖVERALLT... Hade en liten shoppong lista med mig, men knappt hälften kom med hem.... Fick nästan panik en stund men då räddade Lotta mig... Tack vännen....

Att sedan ta sig ut var ju ett litet äventyr bara det ;) Lotta och jag stod i ca 50 minuter och kom precis ut till bussen på utsatt tid.... Men det saknades tre ungdomar... Tiiza, Liisa och hennes kompis Hanna.... De hade fastnat i helt fel kö... De ställde sig i kö strax efter mig och Lotta och kom inte ut förren klaockan var tjugo i fem... Men alla ungdomar i bussen var förstående så det var inga sura miner alls !!

Strax innan 9 var vi äntligen HEMMA!!!!! 
ALDRIG MERA ULLARED UNDER ETT HÖSTLOV !!!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0