Långhelg !!

Min helg började kl 1730 idag och varar ända till måndag kl 1300.. GÖTT !!!

Patricia och Kim var här idag på middag, sedan skulle vi boka vår London resa.. Blev inte så utan ska göra det imorgon istället.. Vi kommer att åka den 1 maj 2011 !! Ska bli såååå skoj !! Har aldrig varit där men längtat i så många år. Ja, ända sedan Patricia låg i min mage.. Vi hade då planerat att åka året efter men sedan visade det sig att jag var gravid så det blev inte av.. Men nu 21 årsenare ska vi äntligen ÅKA !!!

Nä, nu ska jag ta en liten kisserunda med Fridholf sedan sängen..

NattNatt

Ordet är ditt! ♥
Postat av: liisa - the awesome one

jaha, så du längtade inte efter mej när jag låg i din mage :o fyfan vad elakt av dej mamma :o

2010-11-19 @ 10:59:56
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/
Postat av: liisa - the awesome one

sv; men du skrev bara tiza :( liisa sad



javisst

2010-11-19 @ 11:12:44
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/
Postat av: anna

Hej hej här kommer ett bloggtips med julklapps tips=D besök gärna www.marinamia.blogg.se



trevlig helg

anna

2010-11-19 @ 15:30:29

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0