IKEA !!


Imorgon åker jag och Pelle till IKEA, i Kalmar !! Ska ta ledigt från jobbet hela dagen.. Känns som jag behöver det ! Ska bli riktigt skönt att få en heldag med mitt hjärtas allt !!

Shoppinglistan är nu klar ;)

Nu ska Lisa och jag titta på "Kvinnors hemligaliv" som går på 3an... Ikväll handlar det om fyra mammor som har söner som har begått ett av det hemskaste en annan människa kan göra mot någon annan! De har mördat andra människor.. HOPPAS aldrig att jag ska behöva komma i den situationen..

Säger god natt nu! Ses imorgon efter mitt IKEA besök !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

i almar?

var ligger det? xD

2010-11-15 @ 22:47:55
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0