Fy på dig !!


Har varit riktigt irritarad hela kvällen !! Vissa människor är verkligen bara bäst på att såra andra människor !!

Och när de sårar MINA flickor blir jag verkligen FÖRBANNAD !!!

Hoppas du fattar vad du gjort och att du tar och tänker efter innan du öppnar munnen nästa gång !!

Jag är sååå stolt över mina tjejer, de är starka, omtänksamma, givmilda, generösa med sin kärlek till de som förtjänar den och just nu tycker jag att du INTE förtjänar den..

Hoppas du kan sova gott i natt, jag vet iallafall en som inte kommer göra det.. Fy fan för dig !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ninni

Fin blogg!



Och du verkar vara en riktigt sann vän som verkligen bryr sig. Jag hoppas att den där personen som har gjort något får vad h*n förtjänar!

2010-11-13 @ 13:03:11
URL: http://ninjapuff.bloggspace.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0