Lyckliga är jag !!

Klicka för att visa Megabild! JIE, Mickey Mouse Collection. 6 st Helt nya Lattemuggar

Dessa fina muggar har jag idag vunnit på tradera !! 6 muggar och 6 skedar för 300;- inklusive frakt... Hur billigt som helst med tanke på att bara en mugg kostar ca 150:-/st
Jag är så nöjd så... Älskar ju verkligen Musse och misstänker att han kommer bli temat på lördag ;)

Idag har jag jobbat hela dagen känns det som. är iallafall hur trött som helst nu och hoppas att jag kan komma i säng i tid ikväll. Har ju en förmåga att aldrig komma i säng, fast jag sagt det..
Ibland önskar jag att jag hade en "mamma" här hemma som kunne säga till mig.
- Du Catrin nu är det säng dags, inga men... NU !!! Visst hade det varit bra.. men det finns ju så många men och måsten som jag kommer på precis innan jag ska lägga mig..

Måste ju bara berätta att pelle är riktigt ELAK !! Han har varit och hämtat min födelsdagspresent, ställt den vid min sida av sängen och säger att den ska stå där tills jag på fredag morgon, erkänner att jag fyller *HOST40HOST* och skriver ut det på facebook.. menar hur stygg får man vara !! Jag är ju bara 23... + 17 år ;)

Apropå att sova, visste ni att sniglar kan sova i tre år


Nä, nu ska jag gå en svän med min överpigga hund !!


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0