Utflyckt !!

Igår var jag och hälsade på min gamla klass ! Jag tog en friskvårdstimme och åkte upp till Karlsnäs där de hade samlats.. Så mysigt att träffa dem alla...
Väl tillbaka till jobbet igen så var det dags för nästa utflyckt.. Nu med fritidsenheten och några politiker!

Första stoppet var ute på Bökenäs Camping (Ronneby havscamping) Där berättade ägaren om allt han gjort med campingen sedan han tog över. Tänk att det finns så driftiga människor. Blev trött bara jag lyssnade på honom. Där blev vi bjudna på lunch... Grillat är alltid gott !!
Nästa stopp var ute på Leråkra golfbana.. Hmm golf har ju aldrig intresserat mig, tycker bara det ser fånigt ut och varför förstöra en promenad med att spela golf ;) Men det var intressant det ägaren berättde.. Om hur han och hans far byggt om ett gammalt jordbruk till ett "golfsamhälle"!!

Väl hemma igen blev det till att softa. Herr Värk vill inte riktigt släppa taget än så det blev mycket vila..

Nä, nu ska jag göra mig färdig för att åka och jobba !!

Ha en bra dag och var rädda om er !


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Sigbjornvilde

Great site, keep up the great work

2011-08-02 @ 13:41:28
URL: http://sigbjornvilde.bloglabel.com

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0