Söndag !

Sitter här och slötittar på This is it med M Jacksson !! Tänk att det snart gått ett helt år sedan han dog..

Idag har jag varit med mamma på loppis, Tiza var också med.. Fyndade lite.. En ny adventsljustake, en spegel och ett TPspel med Disney frågor... Lisa och jag spelade spelet när jag kom hem.. Fick storstryk av henne ;)

Sedan var vi bjudna till svärmor och svärfar på midda och det var ju lika gott som vanligt ;)

Sitter nu och tänker på hur skört livet är.. Hur lätt allting kan förändras.. Hur man tar allt förgivet.. Efter det som hände igår så får jag mig en tankeställare..
Jag förstår att man inte kan förutspå vad som händer under dagen, att man går hemmifrån på morgonen och tar förgivet att allt är som vanligt när man kommer hem. Man har inte en tanke på att det kan fattas en familjemedlem när man kommer hem.

Dags att inte ödsla energi på människor som ändå inte tycker om mig. Fokusera på de som tycker om mig för den jag är..
Ta vara på dagen för den kommer aldrig mera igen.. Njuta av nuet !!

Åter igen, A du finns i mina tankar !!

Bilden är tagen här ute på min balkong... Visst é den fin

God natt och ta hand om varandra, älska här och NU !! I morgon kan det vara försent !


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0