Sommar

Idag är det verkligen SOMMAR ute.. Maken och jag har legat och stekt i ett par timmar ute på gräsmattan.. Helt underbart !!

När jag kom upp till lägenheten igen satte jag mig på balkongen och hade lite fotspa för mig själv.. Med en spännande bok i öronen njöt jag verkligen.. Nu ska jag sitta i ett par timmar med strumpor på så att den feta krämen gör mina fötter mjuka som ett par bebisfötter... Lacka de röda får vänta tills ikväll ;)

Nu är det bara tre arbetsdagar kvar, sedan blir det ÄNTLIGEN semester och Kroatien.. Som jag längtar !!!
Måndag till tisadg blir det övernattning på läger nummer två och denna gång sak jag ha MYGGmedel med mig.. Hemskt ilskan mygg finns det i Karlsnäs och de sticker och suger blod överallt !!
Sedan blir det dagtid på onsdag, avslutning på lägret och sedan ner till kontoter och fixa med allt som ska fixas innan jag kan ta ledigt...

Nä, nu ska jag ner i hobbyrummet som syster kallar det, alltså tvättstugan... Perfekt torkväder idag !!

Var rädda om varandra och njut av dagen !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0