SOL !!

Ännu en dag med solsken ute... Jag blir så glad.. Värmen får min kropp att må bra och Herr värk är på väg att flytta ut igen.. SKÖNT !!

Idag blir det till jobba som kontorssråtta fram till klockan 14... Har massor att göra, men hoppas att jag kan vara klar till 14. Sedan ska jag ta bussen upp till Hallabro och hälsa på min väninnan och hennes mysiga tjejer..

Kvällen blir nog lugn tror jag. Bara jag Nathalie och Fridholf hemma. Pelle är ju i Göteborg, Liseberg med Sunnaskolans elever. Lisa skulle sova hos en kompis...

Nä nu ska jag koka mig lite gröt..

Ha en underbar dag !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Anonym

Liseberg är utan tvekan sveriges bästa nöjesfält.

2010-06-05 @ 11:07:17
URL: http://tvminnen.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0