Oj...

Har just suttit och tittat på Festkonserten för Kronprinsessan och Daniel..

I slutet så kommer det fram två barn och sjunger för paret ! DÅ, rinner givetvis mina ögon.. Nej, inte allergi utan glädjetårar.. Ja, jag vet att jag är barnslig men detta är ju som en saga!! Jag älskar kärleken ! Att se Viktoria & Daniel så kära, göra mig sååå glad.. Tänk att de fått vänta i åtta år med att få visa sin kärlek.. Inte konstigt att de strålar som de gör ...

Ja, jag oär rojalist... Ända ut i fingerspetsarna.. Sedan får folk säga vad fan de vill, jag tycker det är en fin tradition och de gör ett fint jobb... De är symboler för Sverige.. De representerar Sverige på ett fint sätt... Visst kostar det, men hallå, vad hade det inte kostat att ha en President... JO; HUR MYCKET SOM HELST ! Säkert mycket mer än vad vårt Kungahus...

Nä, nu ska jag ladda för min roll som Drottning i morgon...

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0