Lövmarknaden!

Godmorgon kära läsare..
Idag blir det lövmarknaden i Karlskrona, med Lisa Tiza och Kim ! Vi ska inte åka in förren senare ikväll..
Superfint väder idag så det blir nog att gå ut och lägga sig i gräsmattan ett par timmar.. Behöver ha lite sol på min fisbleka kropp! Annars kommer jag ju bränna sönder mig direkt när vi kommer ner till Kroatien..
Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker... ÅH vad jag längtar !!
Fast jag har lite dåligt samvete för Fridholf.. Han ska ju bo på pensionat när vi är iväg... Bo i en bur i 11 dagar.. Stackars pojken min.. Ingen som kommer att ligga och fnatta honom på magen när han ska sova...
Tur är att hundar inte har någon tidsuppfattning !! Jag ska inte följa med och lämna honom. Det får Pelle göra själv..

Nä, nu ska jag fixa till oss lite frukost och den ska ätas UTE idag !!

Var rädda om varandra !!


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0