Hemma !!

Har haft ett bar underbara dagar med massor av jobb, men ändå med massor av skratt och det bästa av allt! MASSOR AV SOL !! Äntligen har sommaren kommit till den södra delan av Sverige ! Det var på tiden..
Att jag nu ser ut som en kokt kräfta på axlar, bröst, nacke och mina armar gör absolut inget alls....

Nu är det mindre än en månad tills vi åker... Så skönt ! Allt är fixat inför resan... Bar packning kvar och det känns lite tidigt att göra... Har inte bestämt mig än om vi ska ta med datorn ner än... Vill ju kunna blogga även när vi är i Kroatien, men vet inte än.. Vi får se..
Har varit utan dator och telefon nu i 2 dagar och det var ju rätt skönt... Fanns inte en chans att få teckning på min mobil när vi var i skogen... Så när vi kom ut till civilisationen så rasslade det till i den av sms och missade samtal..
Ska ta och kolla upp om vårt mobilabredband funkar där nere...

Nä nu ska jag ta och gå ut i trädgården och leka lite med Fridholf !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0