En bra dag...

Har jag haft idag... Lite städ, lite handling, lite plastparty, grillning tvätt och strykning...

Laddar just nu för att åka till Liseberg imorgon.. Ska bli riktigt trevligt. Ska dit med jobbet.. Cirka 90 ungar ska med ;)
Kommer att ta med mig mina kamrer, tänkte att jag skulle filma när jag åker Flomrider.. Den är ju litelagom så jag inte behöver hålla i mig..
Jag har verkligen älskat att åka allt vad karuseller heter, men de sista sju åren har jag inte åkt något alls... Lika länge som jag varit tillsammans med Pelle kom jag på nu... Men i morgon ska den dåliga trenden brytas !!!

Nä, nu ska jag kolla på min nya favvo tvserie !! Miami medical

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0