Bränd !

Nej, inte av solen utan av stekflått !!
I torsdags skulle jag göra mig till och steka kåldolmar till mig och tjejerna... Pannan var het, smöret smälte och jag stoppade i frusna dolmar.... SPLACSH !! Stekflått över min arm !! Kylde armen i över en timme.... Dunkade som attans i den.. På med kylbalsam och sedan åkte vi in till Lövis..
Nu har det gått några dagar och jag har fortfarande ont... Råkat riva av några blåsor så nu går jag med bandage... Det ser hemskt ut, inte riktigt lika illa som bilden (den är lånad från www.meducta.se)
Hur kul är detta nu då...? Inte alls... Det varar sig och har sig och vete fan om jag kan bada när vi kommer ner till Kroatien... Har det inte blivit bättre tills på onsdag får jag v'l gå till doktorn... BUHU !!!

Nä, nu ska jag göra mig iordning för att åka på läger.. jag älskar verkligen lägerlivet och att få jobba med det är ju superduper...

Ses i morgon och lova att vara rädda om varandra !! Gör någon glad och du blir glad själv !

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Lina

Du måste vara rädd om dig!!



KRAM

2010-06-28 @ 23:27:27
URL: http://linaishav.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0