Vart??!?

Ja, vart tog sommaren vägen... Tog lite sovmorgon idag och när jag vaknade och skulle gå ut för första morgonblosset så frös jag... Det var ju KALLT !! 14 gradre stod det på mätaren.. Hmmm... Är sommaren slut nu eller är det bara tillfällligy.. Hoppas på det sista, för jag behöver mer sommar !!

Bilden på mig och Pelle här brevid är gjord på Liseberg för 7 år sedan.. Vad har tiden tagit vägen.. Detta var vår första sommar tillsammans och visst syns det i våra ögon att vi är nykära !! Vi tog tåget upp till Götet och campade.. Vi hade lånat Patricias lilla tvåmannatält och gissa om det var trångt.. Ja, inte för mig men för Pelle som är lite längre än mig... Den stackaren hade inte sovit många timmar medans jag sov som en stock !! Hahaha !!

Nä, jag tror att jag ska gå och lägga mig en stund med en bok, medans Lisa städar och packar !! Hon åker ju till Stockholm i morgon !!

Ta på er ordentligt om ni ska gå ut för det är som sagt kallt ute !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0