Lillasyster !!

Kan man något annat en älska henne ;) Visst é hon tjusig min lillasyster !!  Hittade lite knasiga bilder på henne på Facebook !!

Man kan ju börja undra vad de sysslar med på hennes arbetsplats..

Nästa vecka kommer förhoppningsvis syrran hon hennes små.. Ja, små är de ju inte längre, 12, 11 och 7 räknas ju inte som smått längre... Vi ska gå till brunnsbadet och bada och jag kommer ihåg för många årsedan när jag passade de två äldsta och hade med mig dem dit.. Ojoj, vilken dag det var.. Men nu är de ju lite äldre så förhoppningsvis ska det gå bättre..

Nä, nu ska jag ta min älskade make och krypa ner under täcket !!

Var rädda om varandra och glöm inte att

.........kärlek är att få somna tillsammans.....


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0