Torsdag.... Snart fredag !!



Drumstick och potatisgratäng blev det till middag idag.. Mumma !!
Äntligen torsdag !! Bästa dagen på hela veckan enligt mig, för då är det bara en dag kavr till helgen... Och helgen tycker jag om....

Nu ska jag snart ta maken och hunden ut på långpromenad.. Kallt men med rätt kläder är det ju bara skönt... Inhandlade ju ett par termobyxor för ett tag sedan och de har jag verkligen använt MYCKET !!

Sedan blir det nog en sväng på brädan också !!! Oj vad jag är duktig !!

Och glöm inte att: Amor vincit omnia - kärleken övervinner allt


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

Mumma<3

Lägg upp bild på pelles rygg ^-^

2010-01-21 @ 23:34:15
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0