Lycka till ....


Just kört ett svettigt träningspass på min bräda, snart in i duschen innan flickorna ska hämtas... Känner mig så duktig när jag tränat om jag bara kunde känna mig lika duktig på att låta bli att äta godsaker och då framförallt KAKOR !! Men jag tar en sak i taget, för om jag tränar så kan jag ju få unna mig lite gotte också, eller har jag fel.. Fast det är klart ska jag ner 8 kg till innan sommaren så får jag nog låta bli kakorna...


Nu börjar jag allt bli lite nervös, ska iväg klockan 8 i morgon bitti för att gå på ett möte.. Vill inte säga vad det är men om det går bra så skriver jag om det imorgon... Tror att jag skriver även om det går dåligt, men lova att hålla tummarna för mig...

Och glöm inte att Tro på dig själv.....


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

jag ska hålla tummarna åt dig ^-^

men bilden ser ut som bokstaven E på teckenspråk ^.^

2010-01-24 @ 22:53:44
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: Tiza

Det va snällt ^-^

2010-01-25 @ 16:53:23
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0