Besvikelse....

Just hemkommen från biografen och har där sett Snabba cash.. Oj, vad besviken jag är..
Att man som författare kan acceptera sådan här skit rent ut sagt.. Ja, ok helt skit var den väl inte man jag blir så irriterad när vissa saker inte är med.
Visst det fattar väl jag med att inte allt kan vara med men hallå, man kan ju inte ändra historien... Och det tycker jag de ha gjort..
har ni inte sett filmen och läst boken, så bry er inte om att se den, det är iallafall min uppfattning.. Lite irriterad att jag lade 80 spänn på detta.. Blir det någon uppföljning på  filmen med "Aldrig fucka upp" så kommer jag inte gå och se den på bio...

Jaja, nu är det som det är och det är ju inget jag kan göra åt saken.. Jag fick iallafall en trevlig och mysig stund med min man och det är ju inte halt fel...

Nu ska jag gå en sväng med vovven min sedan blir det att sova en stund, fast ska nog ta en liten stund på spikmattan först.. Sedan jag inköpte den har jag börjat sova mycket bättre på nätterna..

God natt gott folk och vet ni, en liten kommentar hade varit skoj, jag vet ju att ni är många som läser ;)

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

Sov gott mamma<3

2010-01-18 @ 00:39:12
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: JOAKIM.

Du är bara besviken pga du läst boken, men så är det väl med alla filmer som görs ifrån böcker? Böckerna är ALLTID bättre, så är det bara.

2010-01-18 @ 01:06:06
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0