Utvilad !!!


I dag har jag varit LEDIG !! Så skönt, tog sov morgon till klockan var över 10.. Längesedan jag nanade så länge.. Fridholf steg upp vid 11tiden så då var vi ute en sväng...

Satt sedan ett par timmar här framför datorn och fixade en Fotobok av helgens vackra bröllopsbilder.. Det blev himla bra, om jag får säga det själv och det får jag... 

Min Lisa går ju en It och media utbildning så hon fick i dag uppdrag att fixa några bilder..
Visst blev de fina.. Tycker det är sååå läckert att göra bilderna svart vita och sedan plocka fram en färg...


Nu har jag jobbat en vecka på mitt nya jobb och det känns än så länge helt okej... Är helt slut i huvudet.. Massa med nya namn och helt nya rutiner.. Men det ska jag nog lära mig till slut... Har fått ett superduper bra schema.. Mina fredagar är helt UNDERBARA !!!

Fredag vecka 1: LEDIG
Fredag vecka 2: 8-12
Fredag vecka 3: 8-12
Fredag vecka 4: 16-23.30
Visst låter det bra....

Var på "Bruket" igår och jobbade och det kändes hur bra som helst och jag vet att jag kommer stormtrivas där, både med personalen och ungdomarna....

Det sjuka i min anställning är att den tjej som jag ska ta över ifrån har sökt mitt jobb på kallingeskolan och har idag varit på intervju.. Hoppas hon fick den för är det någon som kan överta min roll på Kallinge så är det hon.. Har bara träffat henne under tre dagar men hon känns så rätt... Så hoppas verkligen hon får "mitt" jobb !!

Nä nu ska jag titta på Let´s dance !

Glöm inte att  I kärlekens krig segrar den, som ger sig.

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0