Trött !!!

Nu har jag jobbat två dagar på mitt nya jobb och är helt slut i huvudet.. Massa info och hur många nya namn som helst som jag ska lära mig, men detta blir nog hur bra som helst..

Nu måste jag bara lägga om alla invanda rutiner.. Jag jobbar ju nu två kvällar i veckan och då måste jag komma upp och göra lite nytta på förmiddagen. Kan ju inte ligga och sova hela dagen fram tills jag börja jobba klockan 13..

Idag steg jag upp kl 8, men inte har jag gjort någon nytta än och nu är klockan tjugo i 10.. Fridholf steg upp nyss och käkade lite frukost, men gick och lade sig direkt igen... Hmmm ..

Lika lat som husse som inte heller har stigit upp..


Måste bara berätta vad Patricia sa när vi åkte till Dalarna i fredags.. Vi hade precis kört in i Dalarans län då hon skriker rakt ut..
- Var är dalarhästarna ?!?!??
Men Patricia säger jag.. Trodde du de skulle springa och möta oss i diket eller?!
- JA !! Det trodde jag...

Vi stannade iallafall och fottade den JÄTTE häst på vägen hem.... 

Tjo och tjim, nu ska jag väcka mina utslagna pojkar.. Den ene ska iallafall med mig ut på en kisserunda    


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Ja...jagh ar hört att Pelle brukar kissa ute;)

2010-02-17 @ 22:32:37

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0