Rubrik???



God morgon... Hoppas att ni sovit lika gott som jag!! Dags för en ny dag med nya utmaningar..

Iadg ska jag vara på skolan, blir nog att vicka lite annars tänkte jag packa ihop mina saker.. Känns lite vemodigt, men samtidigt ska det bli sååå spännande med mitt nya jobb...

Det bästa är att jag slipper jaga elever.. I den verksamhet jag nu ska jobba i är allt frivilligt.. Jag behöver inte jaga elever som inte vill gå på lektion.. Det kommer jag inte att sakna, elever är ju inte kul att jaga ;)

Nä nu ska jag ta och koka mig lite gröt...

Ha en riktigt bra dag, för det tänker jag ha !!

Glömi inte att: Olyckshändelser är konstiga saker. Man råkar inte ut för dem, förrän man råkar in i dem.


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0