Lätt begagnad julgran söker hem för julen -10

Klicka för att se nästa bildDet är med sorg i mitt bröst som jag tyvärr måste sälja min julgran.
Den tjänstgjorde väldigt bra under 2009 och är säker på att om den kommer till rätt hem så kommer den att tjänstgöra minst lika bra 2010.

Anledningen att jag tyvärr måste sälja den är att jag inte kommer att vara hemma över julen 2010.
Så snälla, säg att det finns någon som kan ta hand om min lille gran.

Då en gran kostar minst 250:- och den ändå har barr kvar på lite mer än halva granen så tycker jag att 100:- är ett bra pris!

Barren ifrån den nakna halvan följer med i en påse. Lätt att fixa för den händiga!

Tänk på miljön innan ni köper en ny gran varje år!

Anonsen finns här

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0